akreditované finanční vzdělávání pro žáky a pedagogy základních a středních škol
KOSTKY JSOU VRŽENY
akreditované finanční vzdělávání pro žáky a pedagogy základních a středních škol
OBSAH
Lidé a peníze
historie a podoba peněz; vztah k penězům; měny a kurzy; …
Peníze pod kontrolou
příjmy a výdaje; moderní technologie ve službě peněz; …
Chytré nakupování
poptávka a nabídka; reklama; spotřebitelská ochrana; …
Za chyby se platí
smlouvy; rizika; sázky, hry a prohry; práce načerno; …
Změna je život
plánované a neplánované životní změny; rezervy; …
Když peníze pomáhají
osobní finanční plán; dárcovství; …
VÝUKOVÉ PŘESAHY
Jazyk a jazyková komunikace, Informační a komunikační technologie, Matematika a její aplikace, Člověk a společnost; témata projektu pokrývají požadavky Standardů finanční gramotnosti.
POUŽITÉ METODY
Práce s textem, diskusní a argumentační metody, didaktické hry, kooperativní metody, tvorba a realizace testů, metody reflexe a osobního plánování.
VYCHYTÁVKY - hrací kostka
používáme hrací kostku – symbol kurzu
výukový program obsahuje 6 témat
každé téma má 6 klíčových otázek
kostka slouží k opakování témat i otázek (hodíme a odpovídáme na otázky)
PŘIDANÁ HODNOTA
Základy projektového vyučování pro účastníky vzdělávání
Práce s pracovními listy a návod pro tvorbu materiálů výuky FG
Při výuce žáků jsou využívány „kooperativní metody práce“
Obsah i záběr výuky je možno přizpůsobit požadavkům školy
Metodika – Mgr. Jitka Kašová
Odborný garant - Ing. Zuzana Kortusová
Program je akreditovaný u MŠMT č. akreditace č.j. MSMT-11429/2014-1-308
Realizátor projektu – My.Aktivity o.p.s.
Kontakt – kortusova@myaktivity.cz
KOSTKY JSOU VRŽENY
akreditované finanční vzdělávání pro žáky a pedagogy základních a středních škol
OBSAH
Lidé a peníze
historie a podoba peněz; vztah k penězům; měny a kurzy; …
Peníze pod kontrolou
příjmy a výdaje; moderní technologie ve službě peněz; …
Chytré nakupování
poptávka a nabídka; reklama; spotřebitelská ochrana; …
Za chyby se platí
smlouvy; rizika; sázky, hry a prohry; práce načerno; …
Změna je život
plánované a neplánované životní změny; rezervy; …
Když peníze pomáhají
osobní finanční plán; dárcovství; …
VÝUKOVÉ PŘESAHY
Jazyk a jazyková komunikace, Informační a komunikační technologie, Matematika a její aplikace, Člověk a společnost; témata projektu pokrývají požadavky Standardů finanční gramotnosti.
POUŽITÉ METODY
Práce s textem, diskusní a argumentační metody, didaktické hry, kooperativní metody, tvorba a realizace testů, metody reflexe a osobního plánování.
VYCHYTÁVKY - hrací kostka
používáme hrací kostku – symbol kurzu
výukový program obsahuje 6 témat
každé téma má 6 klíčových otázek
kostka slouží k opakování témat i otázek (hodíme a odpovídáme na otázky)
PŘIDANÁ HODNOTA
Základy projektového vyučování pro účastníky vzdělávání
Práce s pracovními listy a návod pro tvorbu materiálů výuky FG
Při výuce žáků jsou využívány „kooperativní metody práce“
Obsah i záběr výuky je možno přizpůsobit požadavkům školy
Metodika – Mgr. Jitka Kašová
Odborný garant - Ing. Zuzana Kortusová
Program je akreditovaný u MŠMT č. akreditace č.j. MSMT-11429/2014-1-308
Realizátor projektu – My.Aktivity o.p.s.
Kontakt – kortusova@myaktivity.cz
KOSTKY JSOU VRŽENY
akreditované finanční vzdělávání pro žáky a pedagogy základních a středních škol
OBSAH
Lidé a peníze
historie a podoba peněz; vztah k penězům; měny a kurzy; …
Peníze pod kontrolou
příjmy a výdaje; moderní technologie ve službě peněz; …
Chytré nakupování
poptávka a nabídka; reklama; spotřebitelská ochrana; …
Za chyby se platí
smlouvy; rizika; sázky, hry a prohry; práce načerno; …
Změna je život
plánované a neplánované životní změny; rezervy; …
Když peníze pomáhají
osobní finanční plán; dárcovství; …
VÝUKOVÉ PŘESAHY
Jazyk a jazyková komunikace, Informační a komunikační technologie, Matematika a její aplikace, Člověk a společnost; témata projektu pokrývají požadavky Standardů finanční gramotnosti.
POUŽITÉ METODY
Práce s textem, diskusní a argumentační metody, didaktické hry, kooperativní metody, tvorba a realizace testů, metody reflexe a osobního plánování.
VYCHYTÁVKY - hrací kostka
používáme hrací kostku – symbol kurzu
výukový program obsahuje 6 témat
každé téma má 6 klíčových otázek
kostka slouží k opakování témat i otázek (hodíme a odpovídáme na otázky)
PŘIDANÁ HODNOTA
Základy projektového vyučování pro účastníky vzdělávání
Práce s pracovními listy a návod pro tvorbu materiálů výuky FG
Při výuce žáků jsou využívány „kooperativní metody práce“
Obsah i záběr výuky je možno přizpůsobit požadavkům školy
Metodika – Mgr. Jitka Kašová
Odborný garant - Ing. Zuzana Kortusová
Program je akreditovaný u MŠMT č. akreditace č.j. MSMT-11429/2014-1-308
Realizátor projektu – My.Aktivity o.p.s.
Kontakt – kortusova@myaktivity.cz
KOSTKY JSOU VRŽENY
akreditované finanční vzdělávání pro žáky a pedagogy základních a středních škol
OBSAH
Lidé a peníze
historie a podoba peněz; vztah k penězům; měny a kurzy; …
Peníze pod kontrolou
příjmy a výdaje; moderní technologie ve službě peněz; …
Chytré nakupování
poptávka a nabídka; reklama; spotřebitelská ochrana; …
Za chyby se platí
smlouvy; rizika; sázky, hry a prohry; práce načerno; …
Změna je život
plánované a neplánované životní změny; rezervy; …
Když peníze pomáhají
osobní finanční plán; dárcovství; …
VÝUKOVÉ PŘESAHY
Jazyk a jazyková komunikace, Informační a komunikační technologie, Matematika a její aplikace, Člověk a společnost; témata projektu pokrývají požadavky Standardů finanční gramotnosti.
POUŽITÉ METODY
Práce s textem, diskusní a argumentační metody, didaktické hry, kooperativní metody, tvorba a realizace testů, metody reflexe a osobního plánování.
VYCHYTÁVKY - hrací kostka
používáme hrací kostku – symbol kurzu
výukový program obsahuje 6 témat
každé téma má 6 klíčových otázek
kostka slouží k opakování témat i otázek (hodíme a odpovídáme na otázky)
PŘIDANÁ HODNOTA
Základy projektového vyučování pro účastníky vzdělávání
Práce s pracovními listy a návod pro tvorbu materiálů výuky FG
Při výuce žáků jsou využívány „kooperativní metody práce“
Obsah i záběr výuky je možno přizpůsobit požadavkům školy
Metodika – Mgr. Jitka Kašová
Odborný garant - Ing. Zuzana Kortusová
Program je akreditovaný u MŠMT č. akreditace č.j. MSMT-11429/2014-1-308
Realizátor projektu – My.Aktivity o.p.s.
Kontakt – kortusova@myaktivity.cz
KOSTKY JSOU VRŽENY
akreditované finanční vzdělávání pro žáky a pedagogy základních a středních škol
OBSAH
Lidé a peníze
historie a podoba peněz; vztah k penězům; měny a kurzy; …
Peníze pod kontrolou
příjmy a výdaje; moderní technologie ve službě peněz; …
Chytré nakupování
poptávka a nabídka; reklama; spotřebitelská ochrana; …
Za chyby se platí
smlouvy; rizika; sázky, hry a prohry; práce načerno; …
Změna je život
plánované a neplánované životní změny; rezervy; …
Když peníze pomáhají
osobní finanční plán; dárcovství; …
VÝUKOVÉ PŘESAHY
Jazyk a jazyková komunikace, Informační a komunikační technologie, Matematika a její aplikace, Člověk a společnost; témata projektu pokrývají požadavky Standardů finanční gramotnosti.
POUŽITÉ METODY
Práce s textem, diskusní a argumentační metody, didaktické hry, kooperativní metody, tvorba a realizace testů, metody reflexe a osobního plánování.
VYCHYTÁVKY - hrací kostka
používáme hrací kostku – symbol kurzu
výukový program obsahuje 6 témat
každé téma má 6 klíčových otázek
kostka slouží k opakování témat i otázek (hodíme a odpovídáme na otázky)
PŘIDANÁ HODNOTA
Základy projektového vyučování pro účastníky vzdělávání
Práce s pracovními listy a návod pro tvorbu materiálů výuky FG
Při výuce žáků jsou využívány „kooperativní metody práce“
Obsah i záběr výuky je možno přizpůsobit požadavkům školy
Metodika – Mgr. Jitka Kašová
Odborný garant - Ing. Zuzana Kortusová
Program je akreditovaný u MŠMT č. akreditace č.j. MSMT-11429/2014-1-308
Realizátor projektu – My.Aktivity o.p.s.
Kontakt – kortusova@myaktivity.cz
KOSTKY JSOU VRŽENY
akreditované finanční vzdělávání pro žáky a pedagogy základních a středních škol
OBSAH
Lidé a peníze
historie a podoba peněz; vztah k penězům; měny a kurzy; …
Peníze pod kontrolou
příjmy a výdaje; moderní technologie ve službě peněz; …
Chytré nakupování
poptávka a nabídka; reklama; spotřebitelská ochrana; …
Za chyby se platí
smlouvy; rizika; sázky, hry a prohry; práce načerno; …
Změna je život
plánované a neplánované životní změny; rezervy; …
Když peníze pomáhají
osobní finanční plán; dárcovství; …
VÝUKOVÉ PŘESAHY
Jazyk a jazyková komunikace, Informační a komunikační technologie, Matematika a její aplikace, Člověk a společnost; témata projektu pokrývají požadavky Standardů finanční gramotnosti.
POUŽITÉ METODY
Práce s textem, diskusní a argumentační metody, didaktické hry, kooperativní metody, tvorba a realizace testů, metody reflexe a osobního plánování.
VYCHYTÁVKY - hrací kostka
používáme hrací kostku – symbol kurzu
výukový program obsahuje 6 témat
každé téma má 6 klíčových otázek
kostka slouží k opakování témat i otázek (hodíme a odpovídáme na otázky)
PŘIDANÁ HODNOTA
Základy projektového vyučování pro účastníky vzdělávání
Práce s pracovními listy a návod pro tvorbu materiálů výuky FG
Při výuce žáků jsou využívány „kooperativní metody práce“
Obsah i záběr výuky je možno přizpůsobit požadavkům školy
Metodika – Mgr. Jitka Kašová
Odborný garant - Ing. Zuzana Kortusová
Program je akreditovaný u MŠMT č. akreditace č.j. MSMT-11429/2014-1-308
Realizátor projektu – My.Aktivity o.p.s.
Kontakt – kortusova@myaktivity.cz